H bespot είναι μια start-up που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence, φέρνοντας μια πρωτοποριακή προσέγγιση στην έρευνα αγοράς.
Μέσα από τη δωρεάν εφαρμογή bespot (bespot app για android & iOS) οι καταναλωτές μπορούν να ανακαλύπτουν και να κερδίζουν δώρα στα σημεία που επισκέπτονται. Κάθε φορά που οι χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή στα επιλεγμένα spots, μπορούν να ανακαλύψουν μια επιβράβευση, ενώ δίνοντας τη γνώμη τους, συλλέγουν πόντους άμεσα εξαργυρώσιμους σε δωροεπιταγές. Μετατρέποντας την κίνηση στην πόλη σε ένα κυνήγι θησαυρού, η bespot βοηθά τα καταστήματα να αυξήσουν την είσοδο καταναλωτών και να λάβουν χρήσιμες πληροφορίες.
Η συγκεκριμένη startup αποτέλεσε μέρος του πορτφόλιου του Unifund του Ταμείου συμμετοχών EquiFund το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΠΑνΕΚ (ΕΤΠΑ και εθνικοί πόροι) από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (European Investment Fund/EIF), από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές.
Η πλατφόρμα της bespot (bespot insights) δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε ζωντανά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με φυσικές τοποθεσίες, καταστήματα, τις δραστηριότητες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτά. Η εταιρεία εξάγει ήδη χρήσιμα insights για περισσότερα από 4.500 σημεία σε όλη την Ελλάδα συμπεριλαμβανομένων καταστημάτων στους κλάδους των ηλεκτρονικών, της μόδας, του λιανεμπορίου τροφίμων, της εστίασης και σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους στοχεύοντας να διεισδύσει στην αγορά του location intelligence που εκτιμάται να διαμορφωθεί στα 25 δις δολάρια μέχρι το 2025. Τα στελέχη των επιχειρήσεων μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες από τις πληροφορίες που λαμβάνουν μέσω της bespot και να τις συνδυάσουν με άλλα διαθέσιμα δεδομένα προκειμένου να υποστηρίξουν καλύτερα τις αποφάσεις τους.
Στην προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης του κορονοϊού και με στόχο την αποφυγή του συνωστισμού, η bespot, πρόσθεσε πληροφορίες εκτιμώμενης και live κίνησης στα καταστήματα supermarket καθώς και στοιχεία για την ουρά αναμονής εισόδου σε αυτά. Μπαίνοντας στην εφαρμογή του bespot (σε Android ή iOS) και επιλέγοντας κάποιο από τα κοντινά, διαθέσιμα σημεία οι χρήστες μπορούν, όχι μόνο να βλέπουν όλες τις παραπάνω πληροφορίες, αλλά να συμβάλουν και οι ίδιοι σε αυτές, κάθε φορά που επισκέπτονται ένα κατάστημα.
Την περίοδο δοκιμαστικής λειτουργίας περισσότερα από 900 καταστήματα supermarket απέκτησαν πληροφορίες κίνησης χάρη στη συνεισφορά των χρηστών του.
Bespot | |
Τομέας Παρέμβασης: | Υπηρεσίες |
Περιφέρεια: | Αττικής |
Επιχ. Πρόγραμμα: | Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ) |
Δράση: | Ταμείο Επιχειρηματικών Συμμετοχών ΤΑΕΣΥΜ (EquiFund) |
Ταμείο: | Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (European Investment Fund/EIF), Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, θεσμικοί και ιδιώτες επενδυτές. |
Εταιρεία: | Bespot |
Φορέας Υλοποίησης: | UNIFUND |
13/05/2022